بازاریابی محتوا  یا Content marketing  موضوعی است که اخیراً بسیار در مباحث بازاریابی و فرایند جذب به کار می رود. بازاریابی محتوا به تکنیک ها و روش هایی گفته می شود که با تولید و به اشتراک گذاری محتوا ، علاوه بر حفظ مشتریان قبلی ، مشتریان جدید را هم بدست آورد. محتوا در بازاریابی محتوا می تواند شامل صوت، تصویر، فیلم، کتاب، مقاله و …. باشد. روند کار به این صورت است که با تهیه محتوای ارزشمند به برقراری رابطه و تعامل با مخاطبان هدف انجام گیرد. تهیه محتوای منحصر به فرد و مطابق با سلیقه مخاطبان آن می تواند نقش بسیار موثری در فرایند جذب و پذیرش شما داشته باشد.

خدمات مختلف طراحی سایت را بشناسید

تفاوت بازاریابی محتوا و تبلیغات

  1. در بازاریابی محتوا ، محتوا در رسانه شخصی منتشر می شود.
  2. محتوا در بازاریابی محتوا جنبه مزاحمت و تهاجمی ندارد. با توجه به اینکه مخاطبان تحت هجوم تبلیغات گسترده قرار گرفته اند ، تبلیغات ها به عنوان مزاحم دیده می شوند. ولی در بازاریابی محتوایی  مخاطب به راحتی محتوای منتشر شده را می پذیرد .

با طراحی اپلیکیشن اصفهان ، اپلیکیشن اندروید داشته باشید.

اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین هستید استفاده از تکنیک های بازاریابی محتوا می تواند در سئوی سایت شما تاثیر مثبت داشته باشد.

سئو اصفهان را بخوانید.

 تکنیک های بازاریابی محتوا

  • محتوا برای جستجوهای صوتی بسازید: از آنجا که تا سال ۲۰۲۲ میزان استفاده از جستجوهای صوتی تا ۵۵% افزایش می یابد، باید گفت که ما در میانه انقلاب جستجوی صوتی هستیم. پس باید محتواهایی تولید کنیم که متناسب با جستجوهای صوتی باشد.  
  • به طول محتوا توجه کنید: طبق نظرسنجی Orbit Media از ۱۰۰۰ وبلاگ نویسان نشان می دهد، میانگین طول پست وبلاگ در طول سال ها به طور پیوسته افزایش یافته است. این افزایش به طور تصادفی نیست بلکه محتوا با طول بیشتر رنک بالاتری در SERPs می گیرد. اگر به دنبال رتبه بالا در SERPs هستید همیشه محتوای طولانی درست کنید. اما پیش بینی می شود که با بالا رفتن ترافیک محتوایات مردم به سمت محتوایات کوچکتر بروند. برای هر موضوعی نباید یک پست با بیش از ۳ هزار کلمه داشته باشید یا اینکه از گرافیک و تصویر بجای بعضی از محتواها استفاده کنید.
  • مشتریان انتظار کامل شفافیت را دارند: همه مصرف کنندگان همیشه شرکت‌های شفاف را ترجیح داده اند. با پیشرفت رو به جلو، برندها باید بیشتر شفاف باشند. همانطور که بازار رشد می کند، مصرف کنندگان به طور فزاینده ای به ادعاها و محتوایات توجه می کنند.
  • محتوای ویدئوی درست کنید: live در اینستاگرام یا فیس بوک گزینه‌های خوبی هستند.
  • انتشار محتوا: در این مورد علاوه بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی ، می‌توانید از سایت Storify  ، Storify  و … استفاده کنید و برند خود را به اشتراک بگذارید.

گروه مهندسین نواندیش محتوا ,بازاریابی ,استفاده ,محتوای ,صوتی ,داشته ,بازاریابی محتوا ,جستجوهای صوتی ,استفاده کنید ,مصرف کنندگان ,درست کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی فروش فایل دانلودی خبرنامه سمیرم آشپزخونه معرفی کالا فروشگاهی سالن عقد خاطره ( با همکاری دفتر ازدواج ) هر چی که بخوای دانلود فیلم ایرانی جدید و سریال فال حافظ